სასტუმროები ყოველთვის ცდილობენ სტუმრების მიაწოდონ განსხვავებული და სასიამოვნო სერვისები. ჭკვიანი სასტუმროს სტუმრებს დარჩებათ სასიამოვნო მოგონებები ახალი ტექნოლოგიებით აღჭურვილი გარემოს შესახებ. ამასთან სასტუმროს მენეჯმენტს ექნება საშუალება უფრო კომფორტული ურთიერთკავშირი დაამყაროს ოთახებთან, ასევე უფრო ოპტიმალური შესასრულებელი იქნება სასტუმროს დასუფთავების სამუშაოები. ჭკვიანი სასტუმროს პანელი თანამედროვე გადაწყვეტაა სტუმრებისთვის, ოთახებსა და სასტუმროს მენეჯმენტს შორის კავშირის თვალსაზრისით. LUXIN ჭკვიანი სასტუმროს ტექნოლოგია არის სისტემური გადაწყვეტილებების ერთობლიობა, რომელიც შემუშავებულია მრავალი წლის განმავლობაში.
ჯავშნების შესახებ ინფორმაციის მიღება და ვებ-გვერდზე განთავსება.
- თუ მისაღებში მომსახურე არ არის სასტუმროში
- ადმინისტრატორს შეუძლია მიიღოს მომხმარებლის შესახებ ინფორმაცია (სურათი, პასპორტ/საიდენტიფიკაციო ბარათი) ამ პროგრამის მეშვეობით
- მომხმარებელს შეუძლია ერთ- ერთი ოთახი ჩართოს ამ პროგრამაში და განახორციელოს ანგრიშსწორება ამ ნომრით.
- ყველა ფინანსური გარიგების შესახებ განაცხადის ჩვენების შესაძლებლობა
- მომხმარებლის მიერ განხორციელებული სერვისები (მაგალითად, გამოყნებულია რესტორანში, სამრეცხაოში და სხვა)
წარმოდგენილი აპარატურით/მოწყობილობით (სასტუმროს ყველა ობიექტი, როგორიცაა კარის გაღება, რესტორანიდან საკვების შეკვეთა, ბუფეტის გამოყენება, აუზით სარგებლობა და ა.შ.) გააკონტროლებული იქნება მომხმარებლის თითის ანაბეჭდით, ხოლო მისი ყველა ქმედება და განცხადება ხელმისაწვდომი იქნება ამ პროგრამის საშუალებით)
მომხმარებლის მიერ ოთახის მომსახურების მოთხოვნა და აღნიშული მოთხოვნის მიღება შესაბამისი სერვისის უზრუველყოფის ერთეულის მიერ.
მომხმარებლის მიერ სამრეცხაოს მომსახურების მოთხოვნა და აღნიშული მოთხოვნის მიღება შესაბამისი სერვისის უზრუველყოფის ერთეულის მიერ.
შეუკვეთეთ საკვები აპლიკაციით რესტორნის მენიუდან და მიიღეთ ეს შეკვეთა შესაბამისი სერვისის უზრუნველყოფის ერთეულისგან.
მოითხოვეთ გაღვიძება ზარის მეშეობით და მიიღეთ ეს მომსახურება შესაბამისი მომსახურების ერთეულისგან.
მოითხოვეთ ტაქსი და მიიღეთ მომსახურება შესაბამისი მომსახურების ერთეულისგან.
მოითხოვეთ ტური და მიიღეთ მომსახურება შესაბამისი მომსახურების ერთეულისგან.
რეგისტრაციიდან მოხსნის (ჩეკ-აუთ), მომხმარებლის განაცხადის წარმოდგენისა და ანგარიშსწორების შესაძლებლობის უზრუნველყოფა.
პროგრამის ინსტალაცია შესაძლებელია მომხმარებლის მობილურში, ხოლო რეგისტრაციიდან მოხსნის (ჩეკ-აუთის) შემდეგაც კი, სასტუმროს შეთავაზებები და სარეკლამო კონტექსტის შეტყობინებები მიუვა მომხმარებელს აპლიკაციის მეშვეობით.
- ALEXA სისტემა ხელმისაწვდომია ყველა ოთახში
- განათების სისტემის კონტროლი ხდება, როგორც კედელზე დამაგრებული ჩამრთველით ასევე ALEXA პროგრამის აპლიკაციის საშუალებით
- გაგრილების, გათბობის, ჰაერის კონდიცირების კონტროლი ასევე ხდება ALEXA პროგრამის აპლიკაციისა და დისტანციური კონტროლის საშუალებით.
- ფარდების კონტროლი ხდება როგორც ALEXA პროგრამის აპლიკაციის ასევე დისტანციური კონტროლის საშალებით.
- • მომხმარებლის მოთხოვნის საფუძველზე, აბაზანის შუშები შესაძლებელია ელექტრონულად დაიბუროს, რაც კონტროლდება, როგროც ALEXA-ს პროგრამის აპლიკაციის საშუალებით ასევე ღილაკზე ხელის დაჭერით.
• მომხმარებლის მოთხოვნის საფუძველზე, სარკე შესაძლოა გადაიქცეს ჭკვიან სარკედ, მასზე გამოისახოს აპლიკაცია და მომხმარებელმა მისი საშუალებით აკონტროლოს სხვადასხვა მოწყობილობა.
• აპლიკაციის საშუალებით შესაძლებელია, როგორც სასწრაფო დახმარების გამოძახება, ასევე მიმღებში შეტყობინების გაგზავნა ან დარეკვა.
• აპლიკაციის საშუალებით შესაძლებელია ტელევიზორის გაკონტროლება (გადართვა, ხმის აწევა/დაწევა და ტელევიზორის მენიუთი გათვალისწინებული სხვადასხვა ქმედებების განხორციელება).